Καλημέρα σας
Ακόμη μια ανακοίνωση του εργολάβου μας κ.Πασπάλα
"Λόγω βλάβης στη Δεξαμενή 2 θα πραγματοποιηθεί προσωρινή διακοπή υδροδότησης στην περιοχή.
Η υδροδότηση θα επανέλθει μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες,
Δεν είναι εφικτό να γνωρίζουμε τον χρόνο αποκατάστασης.
Με εκτίμηση."
Υπομονή φίλοι γείτονες οικιστές!!!
Μηχανήματα είναι και παθαίνουν βλάβες!!!
Φιλικά το ΔΣ
.png)





