Wednesday, August 25, 2021

Σας δημοσιεύουμε την επιστολή του προέδρου της Εξελεγκτικής Επιτροπής του Συλλόγου μας κ. Σπύρου Μεγαρίτη προς τον Δήμαρχο Λοκρών κ. Αθ. Ζεκεντέ καθώς και την απάντηση του κ. Δημάρχου

 

Καλησπέρα σας
Σας δημοσιεύουμε την επιστολή του προέδρου της Εξελεγκτικής Επιτροπής του Συλλόγου μας κ. Σπύρου Μεγαρίτη προς τον Δήμαρχο Λοκρών κ. Αθ. Ζεκεντέ καθώς και την απάντηση του κ. Δημάρχου.
Το ΔΣ
"Κύριε Δήμαρχε
Καταλαβαίνω ότι χρόνος σας είναι πολύτιμος λόγω των έκτακτων γεγονότων στο Θεολόγο αλλά και των υποχρεώσεών σας απέναντι στους δημότες σας αλλά θα ήθελα να σας παραθέσω ορισμένες σκέψεις μου σχετικά με την παρουσία σας και την ομιλία σας στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος Θεολόγου- ΟΣΜΑΕΣ την 19/8/2021 .
Κύριε Δήμαρχε με απογοητεύσατε με την ομιλία σας. Δεν μου αρέσει να μου κουνάνε το δάκτυλο στο πρόσωπο μου. Δεν δέχομαι να γίνομαι σάκος του μποξ μεταξύ σας και του ΟΣΜΑΕΣ. Τα λάθη και οι παραλείψεις μεταξύ του ΟΣΜΑΕΣ και του Δήμου (υπάρχει συνέχεια) δεν είναι δικό μου πρόβλημα, απλά λύστε τα.
Μας κατηγορήσατε ότι χάσατε 50 κάδους(!!!!)απορριμμάτων από τον ΟΣΜΑΕΣ. Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο ή δεν σας έχουν ενημερώσει σωστά οι αρμόδιοι; Μήπως έπρεπε να το ψάξετε καλύτερα πριν το αναφέρετε; Μου φαίνεται πολύ αστείο κάποιος να φορτώνει τον κάδο στο αυτοκίνητο του να τον πετάξει πιο πέρα ή να τον πάει στην Αθήνα.
Μου είπατε ότι οι υπάλληλοι καθαριότητας δεν παίρνουν άδεια και ότι έχετε τόσα αυτοκίνητα και ότι δουλεύουν σκληρά. Κανείς δεν αμφιβάλλει για τα στοιχεία που παραθέσατε αλλά το πρόβλημα είναι για δύο η τρεις μήνες μόνο και μένω έκπληκτος που δεν το έχετε λύσει μέχρι τώρα.
Κύριε Δήμαρχε είναι απλά θέμα οργάνωσης και μόνο.
Το 2020 πλήρωσα εισφορές στη ΔΕΗ για τον Δήμο σας το ποσό των 198,44 ευρώ (τα τιμολόγια της ΔΕΗ στη διάθεση σας). Το ποσό που εισέπραξε ο Δήμος σας με βάση την δική μου εισφορά είναι 238.128 ευρώ (198,44 Χ 1200 σπίτια = 238.128 ευρώ) Αν και πιστεύω ότι είναι περισσότερα, δεν σας φθάνει αυτό το ποσό για καθαριότητα και φωτισμό;
Πέρσι αν θυμάμαι καλά είχατε πει ότι θα αλλάξετε όλες τις λάμπες του ΟΣΜΑΕΣ σε led γιατί είναι οικονομικότεροι. Φέτος πως έγιναν 150 μόνο; Διορθώστε με εάν κάνω λάθος.
Ζητήσατε να αυξηθούν οι τιμές του νερού με την προοπτική να αναλάβετε τη διαχείριση της λειτουργίας του δικτύου ύδρευσης του ΟΣΜΑΕΣ. Εγώ πληρώνω τις αυξημένες τιμές που εσείς ζητήσατε για ένα πράγμα που κανείς δεν ξέρει πότε και εάν θα γίνει. Σας φαίνεται λογικό;
Παραπονεθήκατε ότι δεν σας προστάτευσαν σαν προσκεκλημένο από ορισμένους που ίσως παραφέρθηκαν. Μα Κύριε Δήμαρχε πως περιμένετε να αντιδράσουν οι οικοδεσπότες όταν ακούν τέτοια πράγματα;. Νομίζατε ότι δεν θα αντιδρούσαν;
Πάντως για ενημέρωσή σας από τη καρέκλα που καθόμουνα άκουσα πολλούς περισσότερους που προσπαθούσαν να ηρεμήσουν αυτούς τους λίγους. Ωστόσο μη μου πείτε ότι όταν δεχτήκατε την πρόσκληση δεν τα περιμένατε αυτά!
Κρίμα Κύριε Δήμαρχε γιατί άλλα περίμενα από ένα νέο δήμαρχο και νέο άνθρωπο σε ηλικία.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και παραμένω στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Σπυρίδων Δ. Μεγαρίτης"
---------------------------------------------------------------------
"Καλημέρα σας,
έχετε την οπτική σας και έχουμε την οπτική μας.
Εσείς αναφέρετε πως έγινε Γενική Συνέλευση, εγώ διαπίστωσα μια αρένα με ανθρώπους που με αγένεια φώναζαν σχεδόν με το μου δόθηκε ο λόγος.
Με διέκοψαν με εριστικό τρόπο πολλές φορές και άκουσα ανακρίβειες και αφορισμούς.
Λυπάμαι για τη διαδικασία. Οι εντυπώσεις μου ήταν απογοητευτικές.
Όπως ξέρετε έχω τιμήσει με την παρουσία μου για 3η φορά τη διαδικασία, αν και ο προκάτοχος μου δεν το έκανε.
Θα περίμενα λοιπόν το λιγότερο να τύχει σεβασμού όχι το πρόσωπο, αλλά ο θεσμός. Έχω εξάγει τα συμπεράσματα μου.
Με εκτίμηση,
Αθανάσιος Λ. Ζεκεντές
Δήμαρχος Λοκρών"