Tuesday, June 23, 2026

Βλάβη στη Δεξαμενή 2

 Καλημέρα σας

Ακόμη μια ανακοίνωση του εργολάβου μας κ.Πασπάλα

"Λόγω βλάβης στη Δεξαμενή 2 θα πραγματοποιηθεί προσωρινή διακοπή υδροδότησης στην περιοχή.
Η υδροδότηση θα επανέλθει μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες,
Δεν είναι εφικτό να γνωρίζουμε τον χρόνο αποκατάστασης.
Με εκτίμηση."

Υπομονή φίλοι γείτονες οικιστές!!!
Μηχανήματα είναι και παθαίνουν βλάβες!!!😊
Φιλικά το ΔΣ