Καλημέρα σας
Ακόμη μια ανακοίνωση του εργολάβου μας κ.Πασπάλα
"Λόγω βλάβης στη Δεξαμενή 2 θα πραγματοποιηθεί προσωρινή διακοπή υδροδότησης στην περιοχή.
Η υδροδότηση θα επανέλθει μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες,
Δεν είναι εφικτό να γνωρίζουμε τον χρόνο αποκατάστασης.
Με εκτίμηση."
Υπομονή φίλοι γείτονες οικιστές!!!
Μηχανήματα είναι και παθαίνουν βλάβες!!!
Φιλικά το ΔΣ